• ۰۲۱-۳۳۱۳۰۹۵۹
  • info@miladtaha.com
  • میدان بهارستان، خیابان آجانلو، مدرسه میلادطه

اردوی نوروز ۹۷

اهمیت برگزاری اردوی درسی در نوروز و آمادگی دانش‌آموزان در این ایام بر کسی پوشیده نیست. تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی برای دانش‌اموزان کنکوری است تا ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های خود در سال تحصیلی، قدم بلندی را برای موفقیت در کنکو سراسری بردارند.

امسال نیز هم‌چون سنوات گذشته، اردوی نوروز موسسه آموزشی میلاد طه ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم دبیرستان برگزار گردید. در این اردو که با حضور تمام دانش‌آموزان سال چهارم ریاضی، تجربی و انسانی برگزار می‌شد، برنامه‌های درسی و تفریحی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود.

مطالعه دروس و آزمون ۲ عنصر جدایی ناپذیر اردوی نوروز

دانش‌آموزان به خوبی می‌دانند که باید بهترین استفاده را از این ایام طلایی ببرند؛ به همین جهت همگام با برنامه درسی مدرسه پیش آمده و دروس مختلف را مطالعه می‌کنند. هم‌چنین آزمون‌های مدون مدرسه، کمک می‌کند تا بچه‌ها سنجش خوبی از نحوه مطالعه خود داشته باشند.

دانش‌آموزان در هر روز، ۲ آزمون تستی دارند؛ یکی صبح و دیگری شب. مبحث امتحانی این آزمون‌ها از همان مباحثی است که در ایام عید مطالعه شده است. نتایج آزمون بر روی برد اعلام شده و دانش‌آموزان می‌توانند از وضعیت دقیق خود و دوستانشان اطلاعات کسب کنند.

خواب منظم، استراحت منظم و کمی شادی در زمانی که بقیه غافل هستند!

یکی از مشکلات بزرگی که دانش‌آموزان برای درس خواندن در ایام عید با آن مواجه هستند، این است که ریتم منظم خود در مدرسه را از دست داده و برنامه استراحتی آنان به هم می‌ریزد. هم‌چنین درس خواندن در منزل و در زمانی که ایام دید و بازدید است، مشکلات بزرگی را برای بچه‌ها به همراه دارد. موسسه میلادطه با برنامه‌ریزی دقیق خود این مشکل را مدیریت کرده و آن را حل می‌کند.

بر طبق برنامه از پیش تعیین شده که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، ساعات درسی، زمان صبحانه، استراحت‌ بعد از نهار و نماز و میان وعده‌ها مشخص شده است. دانش‌آموزان صبحانه را در مدرسه و در کنار یکدیگر میل می‌کنند. هم‌چنین میان وعده‌های کاملی برای زمان استراحت بین دو زنگ توسط مدرسه درنظر گرفته شده است.

مشاوره‌های دقیق با دانش‌آموزان در طی روزهای مدرسه

تمام تیم مشاوره و کادر چهارم در تمام روزهای اردو در مدرسه حضور دارند و هم‌پای بچه‌ها کار می‌کنند. نتایج آزمون‌ها روز به روز اعلام شده و میزان پیشرفت‌شان نسبت به روزهای قبل، پایش می‌گردد. بچه‌ها می‌توانند سوالات درسی و مشاوره‌ای خود را از مشاوران بپرسند تا نحوه مطالعه آنان ارتقا پیدا کند.

عکس‌های یادگاری…

اردوی درسی نوروز موسسه آموزشی میلاد طه، به مدت ۱۵ روز از اواخر اسفند ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات ادامه داشت. عکس‌های یادگاری خاطره‌ی بسیار شیرینی است که برای بچه‌ها به یادگار باقی می‌ماند.