• ۰۲۱-۳۳۱۳۰۹۵۹
  • info@miladtaha.com
  • میدان بهارستان، خیابان آجانلو، مدرسه میلادطه

فضا ها و امکانات

مدارس میلاد طه با تکیه بر آموزش و کسب مهارت به صورت همزمان سعی دارد تا بهترین امکانات را برای آموزش بهتر در اختیار دانش آموزان قرار دهد. در زیر به معرفی امکانات مجموعه ها می پردازیم:

۱- کلاس های درسی:

هر یک از مدارس شامل چندین کلاس آموزشی می باشد. سعی شده است تا بهترین فضاها به کلاس های درسی اختصاص داده شود تا دانش آموزان عزیز در فضای خوبی حضور داشته باشند.

۲ - سایت کامپیوتر:

یکی از مجهز ترین قسمت های مجموعه مدارس میلاد طه سایت کامپوتر می باشد. این قسمت بنا به نیاز دانش آموزان در هر مدرسه مجهز شده و در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

شایان ذکر است تمامی مدارس میلاد طه سایت کامپیوتر داشته و دانش آموزان با توجه به برنامه درسی خود، کلاس آموزش کامپیوتر دارند. دانش آموزان در این کلاس ها زیر نظر مربیان خود مهارت کارکردن با کامپیوتر را فرا می گیرند.

۳ - کارگاه:

یکی از نکات مهم برای دانش آموزان پسر، کسب مهارت های مختلف شغلی است. از این جهت یادگیری مهارت های مختلف که همسو با کتاب های درسی نیز می باشد، بسیار مهم خواهد بود.

این موضوع در مدرسه «میلاد طه» مورد توجه قرار گرفته و کارگاه حرفه و فن مجهز در اختیار دانش آموزان قرار دارد .

 

۴ - آزمایشگاه ها :

اهمیت برگزاری کلاس های آزمایشگاه  در جهت یادگیری بهتر مفاهیم درسی بر کسی پوشیده نیست. این موضوع در دبیرستان نمود بیش تری دارد و وجود آزمایشگاه مجهز فیزیک و شیمی یکی از وجهه هایی است که مدارس را از یک دیگر متمایز می کند.

در همین راستا، دبیرستان دوره دوم «میلاد طه» مجهز به آزمایشگاه فیزیک و شیمی است که دانش آموزان بر طبق تقویم آموزشی خود از امکانات این آزمایشگاه استفاده می کنند.

هم چنین مدرسه متوسطه دوره اول «میلاد طه» نیز مجهز به آزمایشگاه می باشد.

۵ - سالن مطالعه :

با توجه به برگزاری اردوی درسی عید، اردیبهشت ماه و خرداد ماه ویژه دانش آموزان سال سوم و چهارم دبیرستان در محل مدرسه، سالن مطالعه دبیرستان میلاد طه با ظرفیت ۷۰ نفر در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

این سالن مطالعه در طول سال نیز محل برگزاری «طرح مطالعه» برای پایه های دوم، سوم و چهارم دبیرستان نیز است.

۶ - نمازخانه:

اهمیت فعالیت های مذهبی و پرورشی در کنار فعالیت های آموزشی بر کسی پوشیده نیست و از این جهت کادر پرورشی مدرسه در جهت دستیابی به این مهم تمام تلاش خود را انجام می دهند.

گفتنی است تمامی مدارس موسسه میلاد طه دارای نمازخانه بوده و مراسم نماز جماعت ظهر و عصر هر روز در مدرسه برگزار می شود. علاوه بر این، کلاس های آموزش نماز نیز برای دانش آموزان پایه های اول تا ششم در نماز خانه مدرسه برگزار می شود.

امید است تا این مجموعه بتواند در کنار فعالیت های آموزشی خود، تربیت را نیز به نحو احسن انجام داده تا اولیا محترم از این بابت نگرانی نداشته باشند.