• ۰۲۱-۳۳۱۳۰۹۵۹
  • info@miladtaha.com
  • میدان بهارستان، خیابان آجانلو، مدرسه میلادطه

پایگاه تابستانی متوسطه دوره دوم میلادطه

پایگاه تابستانی متوسطه دوم میلاد طه با هدف کسب آمادگی جهت سال تحصیلی آینده، مرور درس های سال گذشته و آشنایی با دروس سال جدید تحصیلی، کسب مهارت های آموزشی، پرورشی و برنامه های تفریحی اردویی و با حضور تمام دانش آموزان به مدت ۶ هفته ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و به مدت ۸ هفته ویژه دانش آموزان سال دوازدهم برگزار میشود.

در زیر گزارشی از فعالیت پایگاه تابستانی متوسطه دوم میلاد طه در سال گذشته آورده شده است:

۱. پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه دوره دوم

این پایگاه تابستانی فعالیت خود را از ۲۶ تیرماه آغاز نمود و تا ۱ شهریور ماه به مدت ۶ هفته فعالیت داشت. در این مدت زمان کلاس های درسی، کلاس های فوق برنامه، برنامه های پرورشی و اردوهای تفریحی را در دستور کار خود قرار داد.

گفتنی است کلاس های درسی و فوق برنامه در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار شده و کلاس های ورزشی نیز در روزهای شنبه و دوشنبه در سالن ورزشی برگزار می شده است.

الف) کلاس های درسی:

در بخش کلاس های درسی، کلاس های ریاضی، فیزیک و معرفت دینی ویژه پایه دهم و کلاس های حسابان، فیزیک، جبر و احتمال و معرفت دینی ویژه پایه یازدهم برگزار شد.

ب) کلاس های فوق برنامه:

در بخش کلاس های فوق برنامه، کلاس های سازه های ماکارونی، قرائت قرآن، عکاسی، خطاطی، تشریح و آموزش فوتسال و والیبال برگزار می‌شود. گفتنی است کلاس های ورزشی در سالن برگزار می‌شود.

ج) کلاس های آمادگی المپیاد:

با توجه به اهمیت قبولی در المپیاد های علمی، کلاس های آمادگی آن از تابستان برگزار شده و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می‌توانند با شرکت در این کلاس ها، علاوه بر آمادگی بیش تر برای شرکت در المپیاد، از فرصت تابستان به بهترین نحو استفاده کنند.

در این بخش کلاس های آمادگی المپیاد در رشته های ریاضی، زیست، شیمی و ادبیات برگزار شد.

د) کلاس های ورزشی:

بر طبق برنامه، دانش آموزان دو روز در هفته در سالن ورزشی حضور دارند و برنامه های ورزشی خود را دنبال می‌کنند.

۲. پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دوازدهم

پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دوازدهم از ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه به مدت ۸ هفته در ۵ روز از هفته ادامه دارد.

باید توجه داشت که اهمیت کنکور سراسری بر کسی پوشیده نیست و به همین جهت آغاز کلاس های درسی برای دانش آموزان سال چهارم از تابستان می‌باشد. دانش آموزان در این ایام ضمن حضور در کلاس ها و فراگیری دروس سال چهارم، به مطالعه و نت برداری از آن ها پرداخته و در کنار آن دروس سال های گذشته را نیز مرور می‌کنند.

علاوه بر این تمامی کلاس های درسی دانش آموزان سال چهارم از تابستان شروع شده و با جدیت دنبال می‌شود. هم چنین برنامه های «طرح مطالعه» نیز در این ایام برقرار می‌باشد و دانش آموزان می توانند از مشاوره های درسی با مشاوران استفاده کنند.

۳. اختتامیه پایگاه و ارائه کارنامه دانش آموزان

همزمان با اتمام فعالیت پایگاه تابستانی، کارنامه تک تک دانش آموزان شامل نمرات امتحانات و آزمون های گرفته شده هر فرد و گزارش عملکرد هر دانش آموز در قالب یک کارنامه به اولیا دانش آموز ارائه می‌شود. در این جلسات نکات مشاوره ای پیشرفت تحصیلی و روش صحیح مطالعه برای هر درس به صورت جداگانه برای هر دانش آموز ارائه می‌شود.

۴. اردوی جهادی

پس از پایان فعالیت پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم، اردوی چهادی با هدف آبادانی مناطق محروم کشور برگزار می‌شود.

در این اردو که با حضور حداکثری دانش آموزان متوسطه دوم برگزار می‌شود، فعالیت های سازندگی، فرهنگی و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده های روستایی دنبال می‌شود. اردوی جهادی تابستان ۹۵ در شهرستان کمیجان و در روستاهای چهره قان، عود آغاج، میلا جرد و نیک ملک برگزار شد.